Hvad hedder du?

Hej. Jeg hedder Lori. Jeg er amerikaner, og jeg er født i U.S.A. Min mor kommer fra Californien, men min far kommer fra Filippinerne. Jeg kan selvfølgelig tale engelsk, og jeg kan også forstå lidt dansk.

I mig klassen, er der fire amerikanere, fire tyskerne, to australienere, et italiener, og et englænder. Der er fem piger og syv fyre.

Jeg drikker kaffe alle dage. I dag er onsdag.

Har I nogen spørgsmål?

 

(disclaimer: no google translate was used in the making of this post. hehe!)

Leave a Reply

